Kostyme prepping til Disney!

Idag er det bare EN uke igjen til vi sitter på flyet til Orlando! Yey!
Min fantastiske sjef og jeg skal jo hele 8 dager til Florida, nærmere bestemt Disney World, for å løpe 5K, 10K og Halvmara, pluss handle inn nye goodies til butikken.
Siden løpene er i Disney, og temaet er Disney Princess, er jo kostymer på sin plass!
Det er tre løp og da tre kostymer. Vi kjører duo på to av løpene, dvs vi kler oss ut som to karakterer fra samme film, og i det siste løpet er vi forskjellige.

Klarer du å gjette hva/hvem jeg skal kle meg ut som?

wp-1455013907259.jpgwp-1455013916550.jpgwp-1455013897788.jpg

Og ja, jeg syr kostymene mine selv. For hånd.
Litt hjelp har jeg fått til å måle til og feste nåler, men all sying skjer by hand.
Alt for å ikke lese til eksamen liksom.. Som er på torsdag. Yes!

De to første løpene, blir all decked out. Full fokus på kostymer, slik at det ikke er noen tvil om hvilken karakter jeg skal forestille. Det siste løpet derimot, som er halvmaraton, der blir det nok litt mer fokus på komfort og funksjonalitet, fremfor fullt kostyme. Der blir det bare et lite hint av en Disney prinsesse..

Jeg tenkte jeg skulle “vlogge” som det så fint heter, underveis på reisen og under løpene. Jeg skal ha med meg både GoPro og et vanlig lite kompaktkamera itillegg til mobilen. Det er ikke hver dag man drar halve jorden rundt for å løpe liksom….

Jeg var jo i Disney World i 1988, hele 3 år gammel. Var nok en del løping rundt omkring da også, men langt ifra på samme måte. Blir spennende å se om jeg kjenner meg i igjen innimellom der.

Synes denne var så himla bra! (du må synge melodien til “part of your world” fra Ariel.
Ariel er jo temaet under løpene i Disney, så den passet så himla bra!

wp-1455013890577.jpg

Leave a comment